rockatopia

Wednesday, March 11, 2009

Dino Concept


Beberapa design yg aku jumpa kt pc lama..benda ni aku buat untuk satu projek pada tahun 2006.Masa ni pun baru nak berjinak mengaler guna photoshop kut...masa tu sifu aku tak lain dan tak bukan ialah Aura dan Mr.Zairi yg cukup terkenal kat Mlaysia ni.Thanks a lot bro!!

4 comments:

anas afrohead said...

encik rambai, komik2 anda di apo? antara yang begitu teliti dalam anatomi dinosaur.
tahniah encik :)

oRen said...

the coolest strokes ever.. rambai aku rase ko patut tgk geng dorang ni ---> http://cadaver.produccionesbalazo.com/

KELAM TERANG BULAN said...

kiut miut je dino2 ni..hahha

Rambai/Soul said...

tengkiu bebnyak oren..gile enjoy aku..wow!!

Teach me to Fly!!

Teach me to Fly!!
cartoon music