rockatopia

Saturday, October 31, 2009

Wednesday, August 26, 2009

Free Rockatopia Wallpaper!!




Sorry for the long disappearance(did i spell this right?)...hope this will make it up for all u guys!!..hihihi!!

Thursday, July 16, 2009

Indiana Jones and the....





Sorry guys..ive been busy lately with some crap that love to haunt me..yishhhhh!!anyway i got some more old artworks that i think can help me to stay intact with this blog..this piece ive done in 07 was publish 4 apo magz.Its about indy with a treasure hunt in a mysterious island...or you may say its my attempt to draw indy i guess..a little bit awful isnt it?!!well..i gave my best shot didnt i..thats good enough!!

Wednesday, June 10, 2009

Anton The warrior pt 4







Im been very busy lately...no time to post any work here but i guess theres always a little bit of shread that i can share with you guys.This an old artwork i made for apo mags around 07..hope youll enjoy it!!..my cat did!!

Tuesday, April 28, 2009

Test your skill!!


Anybody who dare to paint this illustration..feel free to do it!!i do like you guys show your stuff for this drawing.Manual or digital..go ahead!!If its not so much trouble..please let me see the result okey..i do like to see my drawing with somebody else paint it...so..have fun!!

Monday, April 13, 2009

Hillboy..(hellboy spoof)





If you went up a hill..be really careful..u might run yourself with..HILLBOY!!he loves to torture you to buy him teh tarik or nasi lemak or karaoke,go bowling,watch movie bla..bla..bla..you will end up losing a lot of cash..so..better be careful aaa!!

Anton The warrior pt 3






Done this in 2007 for Apo magazine.Anton is a warrior who believe one day he will become a leader in his village..but everyone else knew that he is a loser..big time!! Can Anton proves all of them wrong?!!..Only time can tell!!(or my pen in that matter..)

Monday, April 6, 2009

Brand new heroes..


Combine together and they become...WASHMEN!!..call them if u like them to wash yer apartment,clothes,hair or anything!!they do it 4 free!!heh..heh..heh!!

Thursday, March 26, 2009

Chronicles of Niddit





Ive done this spoofing chronicle of riddick back in 2006 for Apo magz.Like to do more this kind of artwork..maybe if i got some spare time in the future..hopefully!! still busy with captain mystery though..wonder if i can freeze time and sleep the whole day long..anybody freind with Hiro Nakamura?!!..anybody?!!!

Tuesday, March 24, 2009

Dinosaur Cartoon





More of my dino drawing that i did last year..actually i was bored doing the same thing on and on but life goes on rite?!!..somebody got to do this!!my table need food!!hehh!!Anyway..thanks guys for visiting this site..u make me happy!!Shine on!!

Wednesday, March 18, 2009

More old artwork..




Min n Jimi..for Apo magazine(2004)

Old artwork


Done this in 2004 for Apo magazine.Brutal de mania...sorry ive lost the dialogue!!

Captain Mystery sketch..




Some of early sketching for c.mystery...development in process!!

Thursday, March 12, 2009

Anton The warrior







I've done this somewhere last year for Apo magazine.Just playing around with animation style drawing but if you can see theres plenty for me to learn..sigh!!I do love drawing dinos though..so if anybody out there got some tips for me to improve..pease help me!!Hope you all enjoy the comic strip!!..heh..heh!!(ckp omputih la pelakkk)

Wednesday, March 11, 2009

Dino Concept


Beberapa design yg aku jumpa kt pc lama..benda ni aku buat untuk satu projek pada tahun 2006.Masa ni pun baru nak berjinak mengaler guna photoshop kut...masa tu sifu aku tak lain dan tak bukan ialah Aura dan Mr.Zairi yg cukup terkenal kat Mlaysia ni.Thanks a lot bro!!

Al-Fatihah buat Ayahanda


Pada hari jumaat 27 feb 2009 baru2 ni,Ayahanda tercinta Hj.Ghazali b.Mat Salleh telah kembali ke Rahmatullah pada usia 63 tahun.Beliau meninggal dunia di Hospital Kuala lipis sejurus azan subuh berkumandang.Doktor mengesahkan paru2nya dimasuki air berlebihan dimana seluruh tubuhnya menolak oksigen yang dibekalkan.Pemergiannya cukup mengejutkan kami sekeluarga namun segalanya telah tertulis dan Allah lebih menyayangi roh nya.Aku bersyukur kerana arwah abah pergi dengan tenang tanpa apa2 penyakit yang serius.Semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya.

Aku bukan sahaja kehilangan seorang ayah tetapi seorang pembimbing dan mentor paling berharga yang sentiasa sabar mendidik anak2nya menjadi seorang insan yang berjaya dunia akhirat.Beliau ternyata seorang yang gigih dalam hidup tanpa mengenal erti letih dalam apa jua urusan semasa hayatnya.Permulaan aku belajar melukis pun dulu arwah abah yang tunjukkan dimana beliau jugak merupakan seorang pelukis komik pada era 60an...segala tunjuk ajar beliau akan kami ingat sampai bila2..Insyaallah.

Kesempatan ini,ingin aku ucapkan Terima kasih kepada rakan-rakan arwah, yang datang melawat, membantu dalam urusan jenazah dan juga urusan yang ditinggalkan arwah. Juga kepada kawan-kawan aku yang melawat arwah Abah dan menyedekahkan Yassin dan Fatihah kepada arwah, jutaan terima kasih. Terima kasih kepada jiran-jiran dan jemaah surau yang banyak membantu dan memberi semangat dan nasihat kepada aku. Terima kasih.

Semoga Allah SWT mencucuri rahmat buat roh abah dan menempatkannya di dalam golongan-golongan mereka yang beriman.Buat rakan2 sekalian..harap dapat sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Hj.Ghazali b.Mat Salleh..Ayahanda tercinta kami.

Amin…

AL FATIHAH…

Thursday, February 26, 2009

Teach me to Fly!!

Teach me to Fly!!
cartoon music