rockatopia

Wednesday, June 10, 2009

Anton The warrior pt 4







Im been very busy lately...no time to post any work here but i guess theres always a little bit of shread that i can share with you guys.This an old artwork i made for apo mags around 07..hope youll enjoy it!!..my cat did!!

7 comments:

Kurt said...

i'm sure ur cat did enjoy your artwork. haha. ur nuts! but dont worry, bcoz ur nuts, it made your artwork funny. =) i like them all! anyway, nanti post la pulak artwork rocka jr. lawak jugak diorg berdua tu. heh.

hans said...

haha...
suka watak pompuan garang dalam citer rocka tu...
haha

vote my video http://www.kuatberlakon.com/web/gallery/gl_galleryvt.aspx?type=NEW&id=17

INDRA QIRANA said...

buat lah komik yg serius lak..ala ala original APO dulu..rinduuu ah

durian! said...

my cat did. hahaha
bro, lu antara orang yang boleh buat aku gelak, antara sebab aku beli lagi apo tu. tolong pantau sikit bro, dah makin banyak tak kelakar. lukisan tak cantik takpe, janji kelakar. serius ni.

ezzat said...

salam
cayalah Gayour
saya memang minat seni awak
keep it up
All tha best!~

Rambai/Soul said...

ezzat..aku bukan gayour ye..salah org ni..durian thanks 4 de sapot...aku akan pastikan apo akan sentiasa klako slalu..cuma idea je yg dh mula kering skang ni..susah woo..kalau ada idea best huloq la sket...

Kimie said...

Anton ngko mmg hebat sering menolong org dalam kesusahan .. tapi diri sendrik jugak yg susah akhirnya.. hahahaha

Teach me to Fly!!

Teach me to Fly!!
cartoon music